Nostalgie trekt jonge luisteraars aan en wordt beloond

De grootste uitdaging van radio Nostalgie: haar bereik verjongen. Daarom werd er een nieuwe recruteringscampagne op poten gezet. Deze overtrof alle verwachtingen: de beoogde doelgroep (35-45 jarigen) telt maar liefst 30 583 extra wekelijkse luisteraars.

In cijfers springt Nostalgie daarmee van 11,3% naar 14,7% martkaandeel bij deze doelgroep, volgens de resultaten van CIM 2014-1. De directe concurrent Classic 21 ziet zijn aandeel van 13,7% naar 7% dalen bij de 35-45 jarigen.

Bron: IP Radio

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s