Brightfish beloont winnaars Cannes Lions Innovation

Het Cannes Lions Festival of Creativity pakt uit met een gloednieuw festival binnen het festival waar data, technologie en creativiteit centraal staat.
Baanbrekende, vernieuwende projecten kunnen zo een Innovation Lion in de wacht slepen. Het festival vindt plaats in Cannes, op donderdag 25 juni en vrijdag 26 juni.

Brightfish meldt bovendien dat men de Belgische winnaars van zo’n Innovation Lion, nog eens belonen met 25.000 euro.
Dit budget moet dienen om in opdracht van BrightFish een innovatieve en vernieuwende campagne uit te werken in de bioscoopomgeving.

 

bron: Brightfish

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s